Trešo zaudējumu pēc kārtas Polijas Nice spīdveja līgas čempionātā piedzīvoja Daugavpils “Lokomotīve” – 33:57 Lodzā no turienes “Orzel” motobraucējiem. Tagad jādomā, kā labot situāciju, jādomā nevis par tikšanu finālčetriniekā, bet gan par vietas saglabāšanu Nice līgā. Situācija pašreiz ir diezgan kritiska, taču ne bezcerīga.
Kājas savainojuma dēļ “Loko” rindās nevarēja braukt viens no komandas līderiem soms Timo Lahti. Katrā braucienu sērijā viņa vietā otru reizi izbrauca kāds cits komandas biedrs, taču tas soma iztrūkumu nekompensēja. Nav iespējams uzvarēt, ka labi un stabili brauc tikai viens, bet tikai vēl divi viņam palīdz, ja visā mačā komanda uzvaras pārī tikai vienā braucienā (4:2 – junioru braucienā Oļegs Mihailovs un Artjoms Trofimovs), ja visā mačā kāds no komandas pirmais finišē tikai trīs reizes, ja… Tamlīdzīgus “ja” var minēt vairākus.
Mačā nepiedalījās Jevgeņijs Kostigovs, kuram no Mančestras, kur sestdien notika “Speedway of Nations” sacensības, nebija iespējams atgādāt motociklu (viņa vietā startēja Dāvis Kurmis), savukārt Andžejs Ļebedevs un Mihailovs ieradās neizgulējušies (Andžejs, piemēram, no Mančestras aizbrauca uz Liverpūli, bet tad lidoja uz Lodzu un gulēja tikai četras pusi stundas), taču – tieši Ļebedevs un Mihailovs bija “Loko” rindās starp labākajiem. Savā dzimšanas dienā diezgan labi brauca Vadims Tarasenko, bet tas arī viss. Lodzas komanda soli pa solim, bet pārliecinoši audzēja savu pārsvaru, beigās sasniegdama pat 24 punktu pārsvaru. Būs ļoti grūti uzvarēt “Ērgļus” savā mototrekā ar vismaz 25 punktu pārsvaru, lai iegūtu bonuspunktu…
Ļebedeva rēķinā mačā Lodzā bija 11 punktu, Tarasenko – 9 un Mihailovam – 8. Kopā – 28 punkti no 33, kas tikai liecina par pārējo devumu. Ķastam Puodžukam – tikai 3 punkti, Kurmim un Trofimovam – pa vienam punktam. Labi, Kurmim tas bija tikai pirmais mačs šajā sezonā, labi, Trofimovs ir juniors un junioru braucienā mūsu pāris tomēr uzvarēja, bet nav saprotams (laikam arī viņam pašam), kas notiek ar Puodžuku. Sezonai viņš gatavojās nopietni un nopietni tika gatavota arī tehnika, kam tika iztērēta prāva summa, bet… Neatceros tik sliktu sezonas sākumu Ķasta karjerā.
Pēc neveiksmes Lodzā “Loko” turnīra tabulā noslīdēja uz pēdējo 7. vietu – tikai 2 punkti 5 mačos. Tikpat punktu, taču tikai trijos mačos, ir nākamajam pretiniekam Gņezno “Car Gwarat Start”, ar kuru 26. maijā jātiekas savā mototrekā. Nav garantijas, ka jau varēs braukt Timo Lahti, tāpēc jāmeklē cits risinājums nevis viņa aizstāšana (turklāt Daugavpils mototrekā pagalam nesokas braukšana Tarasenko – tā tas bija arī tad, kad viņš šeit startēja citu komandu sastāvā), bet to savukārt ierobežo komandas rocība… Iespējams, ka tiks uzaicināts zviedrs Pontus Aspgrens, vēl ir pieteikts pieredzējušais polis Karols Barans, taču viņš šosezon vēl nav piedalījies sacensībās. Daudz mainītu kaut vai tas, ja savā līmenī atsāktu braukt Puodžuks, ja vēl nedaudz ražīgāk punktus vestu juniori un Kostigovs, ja neviens mačā neizkristu no sastāva. Kārtējie “ja”…
Karstākie prāti jau iesaka atteikties no dažu braucēju pakalpojumiem (varam iedomāties, no kuru), iekļaut sastāvā vēl divus savus juniorus un, lai arī izkrītam uz 2. līgu, sākt veidot jaunu komandu. Nestrebsim karstu. Nice līgas līmenis tomēr ir krietni augstāks (kaut gan nevar noliegt, ka šosezon ir krietni cēlies arī 2. līgas komandu līmenis) un noturēšanās šajā līgā krietni vairāk sekmē to pašu junioru izaugsmi, kuri jau tuvākajā laikā tik un tā ienāks komandas sastāvā. Treniņos ar lielo komandu viņi savus braucienus uzvar arvien biežāk.